Тарифи

Тариф залежить від площі хабу і чисельності населення міста

  • кожен тариф включає

    ЕБШ "НА МІНІМАЛКАХ"

    ВІД 250-400 m2

    ЕБШ "НА МАКСИМАЛКАХ"

    ВІД 400-600 m2

    1. На етапі відкриття

    Аналіз ринку міста, цільової аудиторії, визначення найбільш актуальних напрямків занять та оптимального асортименту товарів (мерч).

    Допомога у підборі приміщення / локації

    Індивідуально розроблений дизайн – проект, схема зонування приміщення, розміщення залів та обладнання.

    Постачання обладнання та обладнання

    Централізовані постачання товару (мерч)

    Макети вивіски, брендованих матеріалів, фірмової уніформи персоналу

    Маркетингове просування спортхабу "під ключ", до моменту відкриття

    Допомога у підборі та стажуванні персоналу

    Підключення до CRM або нової системи автоматизації, а також додатку

    Відображення спортхабів партнерів на сайті мережі

    Первинне складання розкладу занять (на 1-2 місяці після відкриття)

    Навчання франчайзі, керуючого та тренерського складу на базі чинного спортхабу

    Виїзд представника команди відкриття для контролю процесу відкриття – допомога запуску нового об'єкту

    2. На етапі роботи

    Єдина книга стандартів ведення бізнесу для всієї мережі

    Регламентовані та описані бізнес-процеси

    Кадрова та юридична документації

    Персональний доступ до єдиної системи обліку (CRM)

    Єдиний сайт, додаток

    Інформаційна підтримка, персональний менеджер, у т.ч. у частині коригування розкладу занять після відкриття

    Стандарти обслуговування, скрипти для роботи із клієнтами (для адміністратора)

    Планові заходи щодо обміну досвідом для франчайзі

    Маркетинг «під ключ»: повний рекламний супровід

    Контроль роботи спортхабов, виїзні перевірки, регулярна організація перевірок у вигляді «таємного покупця»


кожен тариф включає

  • ЕБШ "НА МІНІМАЛКАХ"

    ВІД 250-400 m2

  • ЕБШ "НА МАКСИМАЛКАХ"

    ВІД 400-600 m2

  • 1. На етапі відкриття

  • Аналіз ринку міста, цільової аудиторії, визначення найбільш актуальних напрямків занять та оптимального асортименту товарів (мерч).

  • Допомога у підборі приміщення / локації

  • Індивідуально розроблений дизайн – проект, схема зонування приміщення, розміщення залів та обладнання.

  • Постачання обладнання та обладнання

  • Централізовані постачання товару (мерч)

  • Макети вивіски, брендованих матеріалів, фірмової уніформи персоналу

  • Маркетингове просування спортхабу "під ключ", до моменту відкриття

  • Допомога у підборі та стажуванні персоналу

  • Підключення до CRM або нової системи автоматизації, а також додатку

  • Відображення спортхабів партнерів на сайті мережі

  • Первинне складання розкладу занять (на 1-2 місяці після відкриття)

  • Навчання франчайзі, керуючого та тренерського складу на базі чинного спортхабу

  • Виїзд представника команди відкриття для контролю процесу відкриття – допомога запуску нового об'єкту

  • 2. На етапі роботи

  • Єдина книга стандартів ведення бізнесу для всієї мережі

  • Регламентовані та описані бізнес-процеси

  • Кадрова та юридична документації

  • Персональний доступ до єдиної системи обліку (CRM)

  • Єдиний сайт, додаток

  • Інформаційна підтримка, персональний менеджер, у т.ч. у частині коригування розкладу занять після відкриття

  • Стандарти обслуговування, скрипти для роботи із клієнтами (для адміністратора)

  • Планові заходи щодо обміну досвідом для франчайзі

  • Маркетинг «під ключ»: повний рекламний супровід

  • Контроль роботи спортхабов, виїзні перевірки, регулярна організація перевірок у вигляді «таємного покупця»

МАЄШ ПИТАННЯ? ПИШИ НАМ!