ЕБШ "НА МІНІМАЛКАХ"
ВІД 250-400 m2
ЕБШ "НА МАКСИМАЛКАХ"
ВІД 400-600 m2
1. На етапі відкриття
✔
Аналіз ринку міста, цільової аудиторії, визначення найбільш актуальних напрямків занять та оптимального асортименту товарів (мерч).
✔
Допомога у підборі приміщення / локації
✔
Індивідуально розроблений дизайн – проект, схема зонування приміщення, розміщення залів та обладнання.
✔
Постачання обладнання та обладнання
✔
Централізовані постачання товару (мерч)
✔
Макети вивіски, брендованих матеріалів, фірмової уніформи персоналу
✔
Маркетингове просування спортхабу "під ключ", до моменту відкриття
✔
Допомога у підборі та стажуванні персоналу
✔
Підключення до CRM або нової системи автоматизації, а також додатку
✔
Відображення спортхабів партнерів на сайті мережі
✔
Первинне складання розкладу занять (на 1-2 місяці після відкриття)
✔
Навчання франчайзі, керуючого та тренерського складу на базі чинного спортхабу
✔
Виїзд представника команди відкриття для контролю процесу відкриття – допомога запуску нового об'єкту
✔
2. На етапі роботи
✔
Єдина книга стандартів ведення бізнесу для всієї мережі
✔
Регламентовані та описані бізнес-процеси
✔
Кадрова та юридична документації
✔
Персональний доступ до єдиної системи обліку (CRM)
✔
Єдиний сайт, додаток
✔
Інформаційна підтримка, персональний менеджер, у т.ч. у частині коригування розкладу занять після відкриття
✔
Стандарти обслуговування, скрипти для роботи із клієнтами (для адміністратора)
✔
Планові заходи щодо обміну досвідом для франчайзі
✔
Маркетинг «під ключ»: повний рекламний супровід
✔
Контроль роботи спортхабов, виїзні перевірки, регулярна організація перевірок у вигляді «таємного покупця»
✔
ЕБШ "НА МІНІМАЛКАХ"
ВІД 250-400 m2
ЕБШ "НА МАКСИМАЛКАХ"
ВІД 400-600 m2
✔
✔
✔
✔
✔
✔
✔
✔
✔
✔
✔
✔
✔
✔
✔
✔
✔
✔
✔
✔
✔
✔
✔
✔
✔